::::✿chinta_shafiqah✿::::

Monday, 15 April 2013

oh tidak tahi kucing!

Assalamualaikum..

Salam cinta buat korang semua...alhamdulillah bertemu  lagi kita di alam maya..hari Selasa yang cukup indah, bertemankan kicauan burung, kedengaran air tangki di belakang hostel, tidak lupa juga di temani suara dari radio yang sungguh merdu...:)

Bila hati kekosongan, jiwa pula mendesak lalu otak mula mengimbas mengenangkan kejadian Sweet sour yang 1 st terjadi dalam hidup cik cinta..bukan cerita sedih tetapi cerita yang amat memalukan cik cinta dimana kejadian itu berlaku di dalam sebuah bus.. Jom kita ikuti cerita selanjutnya di bawah...^--------^

ceritanya bermula apabila selipar cik cinta terkena TAHI KUCING! korang boleh bayangkan bau tahi kucing yang tersangatlah "wangi"  mase tu cik cinta nak p kedah after cuti midsem, apabila bus sudah tiba di tempat yang dijanjikan.. cik cinta dengan megahnya berjalan di atas  karpet merah seolah-olah artis pulak aritu..^------^

Namun...selepas memeriksa seat, lubang hidung cik cinta telah berbau something yang kurang enak! hahaha! mata mula menjeling kiri dan kanan, mencari jika ada sesuatu yang kurang menarik..:) tapi...... gagal! dengan kekuatan rongga mulut, cik cinta bertanyakan pula penumpang belakang" eh ada bau aoe-apa tak"?  menurut dia" ada jugak nih, bau cam tahi je kan?" lantas dia pun melihat sekitar tapak seliparnya, tiada apa-apa yang musykil katanya.. HAH!! cik cinta baru tersedar, cik cinta  tidak memeriksa lagi di bawah tapak selipar cik cinta tu, mula-mula chek kaki kiri, then bila tiba kaki kanan??Mak oiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! cik cinta menjerit ! " tahi kucing!! hahaha..cuba korang bayangkan dengan keadaan berair con..ditambah pula dengan bau tahi kucing...haha..memang cik cinta terus berlari mendapatkan tandas untuk membasuhnya...

Nasib baik  bus belum bergerak, kalau tak??/ tak tahu la cik cinta..mungkin semua peumpang pengsang kot..hahahaha .mase tu cik cinta memang malu giler lah.. sampai hari ini cik cinta tidak boleh melupakan saat-saat getir itu... :)

pengajaran bagi cik cinta supaya lebih berhati-hati after this.. tak mau dah perkara sebegini berulang lagi.. di sebabkan  nila setitik, habis susu sebelanga.. hahaha..kesian la kat penumpang-penumpang lain terpaksa hidu perfium asli yang tiada di jual di pasaran..hahaha...


terasa diri kecil jer bila terkenang peristiwa itu ^-------^




_X0X0_

terima kasih sudi baca

4 comments:

  1. kelakar baca cerita ni.. maaf sebab akak dah gelak ni.. hehe.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe....memamng melucukan dan amat memalukan la akak....tunggu cerita lucu yg selanjutnya...hehehe

      Delete
  2. done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. xleh nk follow awk punyer..why?

      Delete

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...