::::✿chinta_shafiqah✿::::

Thursday, 25 April 2013

Lelaki wajib tahu




Fakta-Fakta Tentang wanita..LELAKI WAJIB TAHU!


1.Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya. sob3...


2.Bila dia tidak menghiraukan kamu setelah kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia waktu untuk menenangkan hatinya sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.


3.Wanita susah untuk mencari sesuatu yang dia benci tentang orang yang paling dia sayangi (karena itu banyak wanita yang patah hati bila hubungannya putus di tengah jalan).


4.Jika seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki,lelaki itu akan sentiasa ada di pikirannya walaupun ketika itu dia sedang bersama dengan lelaki lain.


5.Bila lelaki yang dia cintai merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!! yeah...seperti COKLAT PANAS..!


6.Wanita memang menyukai pujian tetapi selalu tidak tahu cara menerima pujian.


7.Jika kamu tidak suka dengan gadis yang menyukai kamu setengah mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar dengannya karena ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tidak akan tahu bila dia telah membuat keputusan, dia akan melakukan apa saja.


8.Jika seorang gadis sedang menjauhkan diri darimu setelah kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Jika kamu masih ingin menganggap dia seorang kawan, cubalah tegur dia secara perlahan-lahan.


9.Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.


10.Jangan sesekali beritahu kepada perempuan tentang apa yang membuat mereka langsung merasa tidak berguna.



Selamat mengenali hati wanita wahai sang lelaki...^--------------^

terima kasih sudi baca

6 comments:

  1. Replies
    1. kenapa?? lau sy doktor cinta..buzy dok menyelesaikan maslah org..ni saje sekdr perkongsian...

      Delete
  2. rasa macam nak copy paste bg kt bf je. nasib baek lah iman kuat lg. xnak mencuri. :D hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaa...amik jer pun....kang perkongsian..dalam bercinta ni kene ade perkongsian ilmu cinta..baru la kitaa leh kenal cinta tu macam mana...

      Delete
  3. Replies
    1. YEAH....bersama-sama kita mempelajarinya..heheh

      Delete

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...