::::✿chinta_shafiqah✿::::

Tuesday, 16 April 2013

Cuti Demam PRU13

Assalamualaikum ^--------^

Salam cinta..selamat malam dan salam 1 malaysia..wahh....sekarang musim demam kan? demam PRU13..hehe..korang semua yang dah cukup umur tu jangan lupa tunaikan tanggungjawab korang sebagai rakyat Malysia ye, like me... 1st ni, ye laa..sebelum ni belum cukup umur nak mengundi macam mana kan??

Apa yang best nye disini, cik cinta tersangatlah teruja sangat sebab 2minggu lagi cik cinta boleh balik kampung lagi..best tak terkata.. sepanjang jalan dari arah utara, selatan, timur kini di penuhi dengan bendera keagungan masing-masing.. ada yang warna hijau, ada warna biru, macam-macam lagi lah.. tapi apa-apa pun, kita perlu fikir sebelum kita membuat keputusan.. tak kisah parti apa sekalipun, yang penting disini kita perlu fikir untuk masa depan kita.. apa-apa punundi kita adalah rahsia..hahahaha....

5 Mei 2013 akan tertunainya tanggungjawab kita sebagai rakyat Malysia yang aman lagi harmoni..
5 Mei 2013 juga merupakan detik bersejarah buat kali ke 13 PRU..moh la kito samo-samo pergi mengundi..! ^------^ kepada korang yang belum cukup umur lagi tu, jangan risau, korang akan tunaikan tanggungjawab kepada negara apabila sudah tiba masanya nanti..

Apa-apa pun, meh la kite mendoakan kesejahteraan negara kita.. exspecially to my negeri....insyALLAH  jika diizinkan oleh yang MAha berkuasa.. Sebab DIA lah yang tahu segala-segalanya.


inilah keagongan negara kita!

-x0x0-



terima kasih sudi baca

4 comments:

  1. ha'ah. Sekarang ni memang musim demam. Cuaca agak kurang menentu sikit. Mieya tak cukup umur lagi untuk mengundi, tapi Mieya bertugas sebagai sukarelawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. actually...sukarelawan pun bagus...akak dulu pun pernah join..tp yg clas wt program punyer...tapi dari situ kite dapat mendekatkan diri kita dengan komuniti...betol tak??? im4u..hahahah

      Delete
  2. tahun ni insya-Allah kali ke-2 akak mengundi.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....alhamdulillah..akak....

      Delete

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...