::::✿chinta_shafiqah✿::::

Monday 15 April 2013

23 Sudah ^-^

Assalamualaikum..

Salam cinta buat semua...detik 12-00 tadi, genaplah umur cik cinta..23 tahun. Selama 23 tahun berada di bumi Tuhan ini, sudah banyak dugaan dan cabaran yang telah cik cinta tempuhi, suka duka silih berganti. Selama 23 tahun juga ibu dan ayah membesarkan cik cinta dengan penuh kasih sayang yang tidak terhingga.  wahh....terasa diri di awang-awangan la pulak..

Harapan cik cinta semoga Allah mempercepatkan jodoh dan boleh berkahwin dengan pujaan hati tersayang selain di kurniakan rezeki, dan sentiasa dilindungi.. amin mudah-mudahan.. korang pun, silalah mendoakan untuk cik cinta, hehe...

Setelah bumi berputar dan terus berputar dan terus berputar, kini genap lah umur cik cinta 23 tahun. kalau ikutkan angka, sudah matang la yer? tapi kadang-kadang dalam hati bermonolog " adakah aku ni matang" matang ke aku ni? ?? dan kadang-kadang perangai kebudak-budakkan masih bermaharajalela dalam diri yang kerdil ini..hehe..Apa-apa pun, selama 23 tahun hidup, cik cinta heppy dengan kehidupan cik cinta, di kurniakan family yang bahagia, rakan-rakan yang terbaik dan jiran yang spoting..hahaha....sampaikan jiran pun masuk sekali. kah3..!

Rasanya jari mula mengendur, ayat yang bercelaru, fikiran entah kemana.. mata mula mencari tugas, so tunggu apa lagi, selamat malam cik cinta ucapkan... ( semoga mimpi berjumpa aron aziz)


bila syok sndiri jadi lah macam ni..haha....entah pe2 jer..:)


_X0X0_




terima kasih sudi baca

2 comments:

  1. happy birthday..
    akak doakan semoga dirahmati Allah swt selalu&semoga impian menjadi kenyataan..
    :D

    ReplyDelete

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...