::::✿chinta_shafiqah✿::::

Monday, 31 December 2012

Hai 2013 Bye 2012

assalamualaikum...Selamat minum petang to all of u..:)

DIsini cik cinta nak mengucapkan selamat tahun baru 2013 dan selamat akhir tahun untuk 2012...skima punyer ayat.. cik cinta rasa sudah beberapa hari ni kureng sikit bab update status. Yelaa..musim exam kan.. ade mase je boleh log in blog ni....syok sendiri lak tu. Tak kisah ni kan blog cik cinta..haha..

Esok bermulanya tahun baru bagi kita semua..umur pun makin tua...muka mula mencari kedut-kedut disana -sini.. tak gitu korrang? Macam mana matlamat tahun 2012 tercapai ke tidak? if tercapai that good la.. if tak? emm..masih boleh di postpon okey.. jangan sedeh-sedeh,,, cik cinta ase matlamat untuk tahun ni dah tercapai dan ada yang belum lagi..korang plak macam mane? waahhh...kalau dah tercapai semua, bagus laa....

sebelum bulan berkahir ni, apa kata kita sama-sama membaca doa akhir tahun...mana tahu masuk tahun baru dah ade lampu hijau untuk kawen..hahaha...jom kita hayati sama-sama.. dengan lafaz  
                                                         
                                                         BISMILLAHIROHMANIRROHIM....>



dah?OKEY alhamdulillah..amin...esok cik cinta nak exam..hehe..nanti korang tolong doakan gar cik cinta berjaya menjawab nye okey? biar dapat dekan..amin-amin-amin...


terima kasih sudi baca

2 comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...