::::✿chinta_shafiqah✿::::

Wednesday 19 December 2012

5 sikap wanita yang disukai lelaki



Assalamualaikum awop-awop semua tu:) Selamat hari rabu..hehe


Cik cinta nak tanya korang ade boyfriend x?haha..xleh bla punyer soalan..hehe..kiranya korang ada cik cinta nak bagi tips nih..macam mana nak buat kita ni disukai oleh kaum lelaki..tak pun dalam bahasa senang nya nak buat lelaki suka dengan kita..haha..sesetangah tu korang dah ada, macam jugak cik cinta, tapi sesetengah lagi tu yang kureng like me too..so jom la kita sama-sama selidiki ape yang kurang and ape yang perlu..keh3..


1.Bersifat keanak-anakan..fuhh manja gitu. 

Sifat keanak-anakan wanita boleh menjadi daya tarikan lelaki tau. eh sapa kata? memang ye               la..korang je yang xperasang..mamat-mamat nih boleh merasa terhibur dengan korang..tapi plis la korang jangan buat-buat pulak sifat ni, menyampah nanti..hahaha

2. Penuh pengertian
 sikap pengertian wanita membuatkan golongan lelaki berasa dihargai..wahh..untunglah...
sikap ini tercermin dari perasaan mudah memaafkan..jangan simpan lame-lame perasaan marah tu ok!
selain tuh, memilih waktu yang tepat untuk berbincang masalah dan sebagainya. ada faham tak ni?okey tak faham.contohnya, ketika jantung hati korang tuh melakukan kesilapan, korang jangan pulak dok mengata kat dia, sebaliknya cuba mengerti k

3.Menghargai
aduhhh..korang korang..korang perlu la menghargai lelaki, wanita idaman lelaki adalah seorang yang menghargai nya. berbeza dengan wanita yang suka diperlakukan dengan lembut, lelaki suka dihargai tau, dipuji ehemmm  tapi jangan la terlebih-lebih parah nanti..haha..Penghargaan dari wanita membuatkn lelaki bersa bangga. Ingat ye mak jemah.

4. Menjaga Penampilan
Kenapa cik cinta cakap macam ni? ini kerana lelaki menyukai wanita yang menjaga penampilanya. walau pun muka tak cantik, tapi jika kemas pemakaianya, tak mustahil golongan lelaki ini mudah terpikat dengan korang.haaa...hati-hati..haha.Penampilan korang bukan sahaja pada pemakaian, ia juga seperti mudah tersenyum, pandai merawat tubuh, meningkatkan kualiti hidupnya dan macam-macam lagi la..Siapa yang tidak suka isteri yang masih kelihatan cantik dan ramping walau dan punya anak 4,6 bla bla bla? 

5. Pandai berbicara
Lelaki mudah tertarik dengan wanita yang pandai berkomunikasi dan boleh di ajak berbual. Walau topik yang disukai berbeza dengan topik perempuan..yela lekai suka bola, wanita suka make up memang xleh masuk kan? if korang boleh jer join dengan diorang, pasti la diorang ni mudah tertarik dengan korang tuh..

Haa..korang? selain mempraktiskan diri tu untuk lebih baik, apa kata korang praktiskan tips ni untuk future husband korang tu nanti..









terima kasih sudi baca

No comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...