::::✿chinta_shafiqah✿::::

Wednesday, 26 June 2013

Jom rehatkan minda..




Kisah nenek yang 18SX

Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru berkahwin. Setelah membunyikan loceng, si nenek terkejut kerana mendapati cucu perempuannya yang membuka pintu dgn tanpa seurat benang pun di badannya. Belum sempat si nenek bertanya, si cucu berkata:

“Saya sedang menunggu suami saya pulang dari berkerja nie nek!”..

“Yg kau telanjang tu nape!!!???” marah si nenek.
“Ini la BAJU CINTA saya” balas si cucu perempuannya.

“BAJU CINTA ??” si nenek kehairanan.
“Ya, suami saya menyukainya, saya juga begitu senang MEMAKAInya.

Saya harap nenek dapat balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentu suami saya nanti akan berasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan nenek.” pinta si cucu perempuannya

Si nenek faham kehendak cucunya. Dalam fikirannya mungkin itu cara terbaru si isteri melayan sang suami.

Di dalam perjalanan pulang si nenek mendapat idea. Fikirnya dengan mengikut cara cucu perempuannya, sudah tentu dia dapat mengeratkan hubungannya dengan si atok yang sudah berumur

Sesampainya di rumah, si nenek tadi terus menanggalkan semua pakaiannya, mandi, berbedak dan memakai minyak wangi sewangi wanginya.

Kemudian si nenek tadi pun menunggu si atok pulang. Beberapa ketika si atok pon pulang.

Sebaik saja pintu di buka, si atok mendapati si nenek berbogel kat depan pintu….

“Awat hang nie? Dah buang tebiat keeer???” marah si atok tadi.
“Ini lah BAJU CINTA saya bang” kata si nenek tadi.

“BAJU CINTA???…… Kok iyea pun….. IRON la dulu baju tuh!!
nampak sangat kedutnyer…..”



-X0X0-

terima kasih sudi baca

9 comments:

  1. Replies
    1. kah3 baju cinta punya pasal sanggup nenek tu nak buat gitu kat atok..

      Delete
  2. part iron baju tu paling kelakar...hehe

    ReplyDelete
  3. hahahaha..lol :D pnh bca sal ni..tp ttp klkar..bt isteri2 tu btlah camni ye..

    ReplyDelete
  4. Hahahaha~ macam pernah baca ni. Serius kelakar!

    ReplyDelete

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...