::::✿chinta_shafiqah✿::::

Sunday, 13 January 2013

Kak jemah & kak bedah

hi!

Assalamualaikum, alhamdulillah siap jugak doodle cik cinta ni.Tak de la cun melecun gitu, tapi bila buat doodle ni cik cinta rasa kepuasan yang teramat sangat..bukan untuk sapa, untuk diri sendiri.. setelah sekian lama, so jadik jugak la walaupun agak kureng..

If korang berkenan, amik je, jangan segan-segan. cik cinta sedekah je, ye lah...azam baru kan nak perbanyakan amal jariah. bila lagi kan? so if korang rasa berkenan, just ambik je. JANGAN MALU JANGAN SEGAN, WAT MACAM HAK KORANG SENDIRI.. 

Okey la korang, cik cinta perlu prepare for my examination.. hope korang heppy.& dont forget doakan cik cinta dapat DEKAN yeah!

lets
-
-
                                                  kak jemah nak p pasar..hohooh
amboiii...dia pun nak pakai jubah jugak.!ahakks!

thankz....^--^


terima kasih sudi baca

2 comments:

  1. your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...