::::✿chinta_shafiqah✿::::

Friday 30 August 2013

Sinopsis novel saat jatuh cinta

ISKANDAR- dia dipengaruhi kenangan silam yang telah menghancurkan hatinya sejak zaman kanak-kanak. kenangan itu sama sekali mempengaruhi kehidupanya selama berpuluh-puluh tahun. Sepanjang hidupnya dipenuhi dengan liku-liku yang sunyi tanpa wujudnya erti sebuah cinta. Pintu hatinya terkunci rapat untuk seorang yang bergelar wanita. Kehadiran insan yang bernama wanita bukanlah satu kepentingan kepada dirinya. Sebaliknya dia memandang wanita sebagai makhluk yang tidak boleh dipercayai dan mudah mencurangi cinta. Makna cinta baginya adalah palsu dan sementara. Tanpa cinta, dia mampu memperolehi kejayaan. Namun,segalanya berubah hanya kerana seorang gadis yang bernama Arissa

ARISSA- hidupnya biasa-biasa saja. Ada suka ada duka. Namun masih boleh dikatogorikan dalam keadaan stabil. Tapi, setelah dia bekerja di bawah naungan seorang lelaki yang digelarnya singa kuning, hidupnya jadi huru-hara. Ada saja yang tidak kena dengan apa yang dilakukannya. Namun,ada satu rasa bermain dihati. Dan ia untuk singa kuning yang selalu menggangu kesenangan hidupnya.

Okey..sudah baca sinopsis Novel SAAT JATUH CINTA oleh LIeya Callia? ada lawak ada cinta dan ada rindu..tersirat dalam novel ini. So..tunggu apa lagi dapatkan sekarang...:)



murah sahaja harganya...cepat-cepat-cepat!



terima kasih sudi baca

No comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...