::::✿chinta_shafiqah✿::::

Thursday 22 August 2013

_Pengalaman_

Assalamualaikum

Selamat hari jumaat kepada muslimin dan muslimat..blog sudah bersarang sana sini, namun hati cik cinta masih kuat untuk mempertahankan blog ini walaupun semakin hari semakin sibuk dengan tugasan sebagai seorang pelajar praktikal di AGENSI ANTIDADAH KEBANGSAAN.

Pada mulanya berpraktikal di agensi ini, sememangnya cik cinta tidak mengetahui apa sebenarnya tugas kerja yang perlu dilakukan, tetapi setelah sebulan lebih menjalani  praktikal barulah cik cinta tahu dan faham bagaimana staf-staf di agensi ini bekerja..hihi..skima nya ayat...:)

Apa yang menariknya berpraktikal di agensi ini, cik cinta dapat belajar banyak mengenai seseorang penagih, perwatakkan dia, cara bercakap dan sebagainya. Sesungguhnya sebelum ini, cik cinta memang buta dalam bab-bab ini..hehe..pengalaman mengejar para penageh pada waktu malam diiringi dengan rintik-rintik hujan. Pergi menceroboh tapak persembunyian mereka dan boleh melihat sendiri lilin, peralatan yang digunakan dan banyak lagi.. Walaupun perasaan takut bersarang dihati, tapi demi untuk menamtkan latihan industri selama 6 bulan, cik cinta perlu kuat fizikal dan mental dalam mengharungi saat getir seperti itu.

Haa..rasanya sudah cukup jari cik cinta bernari-nari, tunggu entri yang lebih menarik pada masa akan datang! hehe...oh ye! esok cik cinta ada program membasmi tikus yang besar gedabak! huhuhu...

-XOXO-
_in da ofis..hihih_


terima kasih sudi baca

2 comments:

  1. risiko juga bila bekerja bersama mereka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye tau xpe akak...tapi demi tugas terpaksa walaupun takut...

      Delete

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...