::::✿chinta_shafiqah✿::::

Wednesday 8 May 2013

Sebenarnya saya sayang awak




sebenarnya saya sayang awk..saya membebel sebab saya syang awk..tak mau awak kecundang. tu je niat saya.. saya nasihatkan awk macam-macam bukan maksud saya dah boring degan awk.saya cuma pesan sebab nasiaht menasihatikan perlu dalam sebuah perhubungan. saya cakap membazir duit tu bukan bererti saya nak kongkong hidup awak, saya cuma nak awk berjimat cermat, kita kan nak kawen.. ♥

awak walaupun awak tak pernah layan saya seperti pasangan lain kat sini, tapi saya tahu kenapa awak buat semua tu..X, saya tak marah awak pun.. :)

saya tahu awak rimas bila saya call, bila saya sms, maafkan saya ye awk..awak tahu kan saya sayang awak.. kalau bukan awak sapa lagi yang saya nak berhubung :)


mungkin bila saya dah tiada baru awak sedar kot betapa pentingnya awak dalam hidup saya selain family saya..
awakk...saya sayang awak ♥.. walaupun awak kadang-kadang terabaikan saya.tap saya tetap sayangkn awak.untungkan awak bila ada seseorang yang sayang dan caring sangat kat awak.
Awak...andainya diri ini dijemput oleh NYA.saya tetap bersyukur sebab DIA telah kurniakan saya seorang lelaki yang membuatkan saya bahagia. :(


&hargailah sementara ia masih ada&

terima kasih sudi baca

2 comments:

  1. jangan sedih2 k. sabar sis :)

    ReplyDelete
  2. hehehe....im okey...itu cuma luahan perasaan..sekdr perkongsian

    ReplyDelete

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...