::::✿chinta_shafiqah✿::::

Sunday 12 May 2013

i love u mum

Assalamualaikum


Salam magrib buat korang semua.. rasanya sudah lama jari ini tidak menaip something kat ruangan ini. yela..bila dah terBUSY sangat ini lah yang jadinya. Nak bukak blog pun tak menyempat lainlah korang, dok je kat mana-mana boleh update status..hehe...not me.:)

Apa-apa pun masih sempat lagi kot cik cinta nak ucapkan selamat hari ibu untuk ibu cik cinta kat kampung. semoga ibu selalu di lindungi dan sentiasa heppy walaupun anak ibu ni jauh di mata tapi sentiasa dekat di hati ibu kan..?? semoga ibu sentiasa tersenyum dan selalu mendoakan yang terbaik untuk anak-anak ibu.amin.amin.amin..

Cik cinta dah call dah pagi tadi kat ibu cik cinta, korang pulak macam mana? dah ke belum? hehe..apa-apa pun ibu lah yang telah banyak berjasa kepada kita, menjaga kita dari kecil sehingga dewasa...ibulah yang menjaga kita time kita sakit, time kita demam ibu orang pertama yang kita cari betol tak?? sesungguhnya ibu lah segala-galanyan bagi kita. Tiada ibu tida lah kita begitu juga dengan bapa..hehe... mereka pelengkap kehidupan kita. Doa nya sentisa ada untuk kita

Cik cinta sayang ibu!
love u so much cek..

terima kasih sudi baca

No comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...