::::✿chinta_shafiqah✿::::

Monday 20 May 2013

Sabar itu Indah ^--^--^

Assalamualaikum..

haii mata tak terpejam pulak malam ni, padahal letih sangat hari ni, bermacam-macam aktiviti ada..esok pun sama..alahai kak bedah...memang penat kan jadi student tapi dalam masa yang sama best sebab boleh wat giler-giler dengan kawan-kawan.. :)

Actually, cik cinta heppy sangat sebab satu class dah habis, horeyyy!! gedixs pulak hati ni...yela kelas yang cik cinta maksudkan tu adalah class warga tua, ape yang kurang menariknya, class tu pukul 8 pagi..haaa...korang jangan ikut cik cinta yang malas ni tau..eh korang mesti suka je kan pergi kelas...?? bagus-bagus!

Hurmm...musim exam dah dekat, alamak!! banyak bende lagi yang perlu study untuk final sem ni..adoiii...kadang-kadang boleh steresss tau fikir kan pasal semua ni..okey, bagi adik-adik yang di luar sana tu, korang belajarlah rajin-rajin yer, yang penting motivasi dalam diri tu...yang lain tak kisah sangat...ahah ingat tu!

Kalau steress ada banyak cara untuk kita tanganinya..anataranya macam figure kat bawah ni..hahaha...poyo lak haku malam ni.... JOM TANGANI STERESSS!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

baca jangan tak baca...
sekadar perkongsian
_X0X0_


terima kasih sudi baca

6 comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...