::::✿chinta_shafiqah✿::::

Friday 16 November 2012

sejuk mata memandang

assalamualaikum....
sudah lame aku berangan-angan nak p tempat ni...syukur laa..sekarang dah tercapai..!!kat mane??? hihihi BUKIT KELUANG besut TERENGGANU kite....xde ape la yang  menarik..cume aku heppy jiwa pun ase tenang sangat dapat tengok laut yang luas......:)

muke aku time dalam kete...kontrol ayu..hiihihih

ni la dia pantai yang aku nanti2 kan tu..biase je kan temapat die...tp fantastic bg orang macam aku..hahahah

 hihihih..teruja yang xterkata ape2..bessss


candit fhoto kekawan ku yg spoting...spoting ker??? yelah kot..:)


luahan perasaan ku pada si dia.))

perasan cantik laq aku ni..

.
sob...sob..sob

 

snazzzzzzp je lebih...;)

 
 last....tercipta sebuah kenangan di BUKIT Kluang...h\
hahaahhahahhaha.........









terima kasih sudi baca

No comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...