::::✿chinta_shafiqah✿::::

Saturday 17 November 2012

menara"KLIA" di ALOR STAR

hi u alls...(hihiih macam la ramai sangat yang follow blog aku ni ye....ber alls2 lak..:)
xpe la asalkan aku heppy sudaaaa....
aku & kekawan p menara alor star...(xleh p menara KL pun xpe lah asalkan orang pangil "MENARA" xkisah la menara apa sekalipun.xgtu??? .sob3...


heeee....skodeng ape tu..??? beria2 jer.. hihihi


cantik kan landscap ...ni dari atas menara tu..


ni pun same...best lau dapt dok tengah2 and klik..!


 hahaahha..kelakar giler pict ni..macam makcik jer aku ni...muka dah jadi bulat disebabkan kaca mata tuu..ihihih


opssssssssss..!!! terambil pict sendiri..hoohho "aku suka"

ni salah satu benda yang ade kat atas menara KEDAH tu..hehhehe 
aku bersama minah gambar..%)


 ni la dia kawasan  luar menara tu...
cewaaaahhh......control cun lak aku ni...sob2.. tp cantik kan tempat ni..hijau jer..sejuk mata memandang... (",)

fuhhhhhhhhhhhhh......angin sepoi2 bahasa oleh 3 anak dara...:)

daaaa penat ..so sampai disini dulu aku berceloteh yang xtentu pasal....
bye awak-awak
<3












terima kasih sudi baca

1 comment:

  1. niat d aty nk p ngn si dia tahun ni, tp mcm x tercapai je..huhuhu

    ReplyDelete

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...