::::✿chinta_shafiqah✿::::

Monday 18 February 2013

pada zaman dahulu,upin ipin & boboboi ^----^

Assalamualaikum..

Selamat malam semua..malam ini tersangat lah boring..agak boring. tibe-tibe dapat satu idea. hehe. ketawa manja..

Actually pagi tadi cik cinta menjejaki langkah ke kelas buat pertama kali nya untuk hari isnin...kelas bahasa melayu pengurusan..lacture agak hensem..student pun masih liat lagi..still tak datang-datang.. cik cinta adalah seorang yang skima lau awal-awal sem.... berjalan dengan penuh gaya masuk ke kelas...meredah si panas yang boleh membasahkan ketiak.! hahaha...agak keterlaluan di sini..sorryyy beb..

Nak jadikan story untuk malam ni, lacture cik cinta meminta kami membuat assignmant about animasi yang ade kat mesia ni..first empresion..terdetik dalam hati cik cinta, macam besss je tugasan ni..hehe...ape lagi otak mula menyelongkar mencari idea,,,nahhh! dah dapat...animasi upin-ipin yang agak famous kat Malaysia ni...Tak kurang hebat jugak BOy-boy-boy ( guna gaya sendiri )  terlebih famous  pada zaman dahulu jangan lupa pada bola kampung..  dan tak di lupa juga pada anak-anak sidik yang terlebih-lebih famous pada suatu ketika dahulu..wauuuu...semua tu bermain-main di fikiran, agaknya yang mana menjadi pilihan kami semua... jeng-jeng-jeng!

Apa-apa pun setiap animasi  tu perlu di ulas mengikut tema yang di kehendaki oleh pensyarah.. ^---^
yang paling penting best sangat sebab kesemua animasi itu adalah dalam bahasa melayu..wah-wah-wah...tak perlu nak memerah otak sangat berkawan dengan GO0GLE TRANSLIT..hihih..

betol-betol-betol


pada zaman dahulu


bola kampung :)

boboi boy...


anak-anak sidik ^------^







terima kasih sudi baca

5 comments:

  1. anak kak juju suke sangat cite upin ipin tu ..tak tau laaa pe yg menarik nye ..tapi skang da hari hari tengok, jadi layan plak tgk upin ipin tu ..ermm pd zmn dahulu pon layan gak ..cume boboiboy selalu x berkesempatan nak tengok sebab die bersiaran mase org nak semayang maghrib ..:D

    ReplyDelete
  2. ye ke kak?? tah besss pe upin ipin tu..suare de kot yang lucu....menbt hati budak2..tp ape2 pun setiap episod ade mkne yang tersendiri kan?? so selain boleh enjoy dpt jugak menjadikan pengajaran taupun teladan pada anak-anak..hihiih

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. seacrh kat oyu tube...kadang2 sy wat xbetol...sy downlod jer..semte2 nk tengok cite tu..heheh

      Delete
  4. rindu dgn cerita anak2x sidek, smpykn x miss beli buku..hehe

    ReplyDelete

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...