::::✿chinta_shafiqah✿::::

Saturday 17 November 2012

khusus kawen? sudah kah anda?


hi...!
awak- awak sume dah p ke khusus kwen??? lau belum baik p daftar cepat2...xsemestinya sape-sape yang nak kawen jer kite sume mestilah kene tau ape yang perlu and ape yang x dalam sebuah perkahwinan..hihi betol x???
murah je kot...we all daftar aritu RM60 jer..okey sangat kan??? so sape2 yang ada masa free tu cepat-cepat lah p daftar..besss gilerrrr....hahahahahha....macam-macam gaya ustaz yang ada...ade yang bagi ceramah yang membosangkan.... ( aku pun tertido mase ni..boring sangat)..ade yang slow rock... ade ker??? mestilah ade....suara slow tibe-tibe je jadi kuat.. terkejut MONKEY aku dibuatnya.. ( tulaaaaa   orang ceramah kat depan we all tido kat belakang..nasib baik xkuar air liuq..eeeeeeeeee kotoq..) ngeee~~~ paling bess bersama sheikh YUSOF..haahahahah..kelakar giler ustaz ni...terbaik lahh...tp sorry xde pict nk tunjuk..heheheh.. khusus ni 2 hari jer...setahu aku next year dah jadi seminggu..aku pun xsure tapi ustaz ade bagi tahu laaa pasal ni...so we all shorkan awak-awak leh la p daftar yer...
                                                                               lalallalalala



 dalam dewan tu..selese sangat tempat tu..ihihh

 si muka bulat 

 
tah pe2 jer pict ni..hahahahah

 xde yang nak tolong pictkn aku sndri yang SS: )

lapar......:( nak makan...


ini dia aku punyer sijil.....dah boleh kawen,,,
hehehehe...~







terima kasih sudi baca

No comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...