::::✿chinta_shafiqah✿::::

Showing posts with label segmen. Show all posts
Showing posts with label segmen. Show all posts

Sunday, 23 June 2013

Segmen #3 Blogllist 12jam


Pencarian bloglist bagi bulan Julai dan Ogos 2013 di Mialiana.com bermula pada hari ini, 23 Jun 2013, iaitu tepat jam 11.00 pagi sehingga 11.00 malam nanti. Semua dijemput join.

Syarat-syaratnya :
  1. Follow blog Mialiana.com, Add To Circle Google+ Mia Liana dan Like Fanpage Mialiana.com
  2. Buat entri bertajuk Segmen #3 Bloglist 12 Jam Mialiana.com
  3. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.
  4. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen INI
Senang dan mudah bukan?

15 blog yang bertuah akan dipilih oleh Mia Liana sendiri dan kepada yang terpilih nanti diminta agar memasukkan blog Mialiana.com ke dalam bloglist mereka juga.

tunggu apa lagi... jom support Mia Liana ya...

terima kasih sudi baca

Saturday, 15 June 2013

Segmen: Follow & Bloghopping Bubblynotes.Com.


Tetiba kan? Angin kus2 melanda dan terajin pulak nak buat segmen... wakakakaka...rasanya dah lama dah x organize segmen simple kat Bubblynotes... So, here I come...

This segmen dibuat bagi memudahkan saya a.k.a. Cik Puan Bubbly untuk follow dan bloghopping semua blog peserta segmen ini. Dalam masa yang sama, nak bagi ruang dan peluang pada semua blogger untuk turut follow, bloghopping dan berkenalan antara satu sama lain dengan lebih mesra giteww...he he he... 

Segmen: Follow & Bloghopping Bubblnotes.Com bermula dari hari ini, 15/6/2013, jam 11.30 pagi SEHINGGA 22/6/2013, jam 11.30 pagi... Aci tak? *_^... Hopefully segmen ni dapat sambutan dari uols macam segmen2 yang lepas dan semua blogger dijemput join...Pada yang rajin datang, rajin komen, silent reader, stalkers...ahaks... stalkers pun boleh... x ada masalah...masa untuk anda menonjolkan diri... ekekekekeke....

Hanya 4 Langkah Mudah Diperlukan:
1. Follow blog bubblynotes.com.
2. Buat entri bertajuk Segmen: Follow & Bloghopping Bubblynotes.Com.
3. Copy coding yang telah disediakan ke dalam ruangan HTML dan Publish entry. Untuk copy coding di bawah ni, sila HIGHLIGHT semua coding dan tekan CTRL+C secara serentak.

Kemudian, pastekan ker ruangan HTML uols seperti di bawah ni...

4. Tinggalkan URL entry uols ke dalam ruangan komen entri ini. 

Pemilihan Pemenang:
1. 10 blog akan dipilih melalui Pakcik Random. (random.org)
2. URL Blog pemenang akan diletakkan di sidebar bubblynotes untuk tempoh sebulan bermula dari 23/6/2013 sehingga 23/7/2013.

So, kalau2 sudi tu, silalah support dan juga join... *_^... Selamat Bersegmen & Ber-Bloghopping!

terima kasih sudi baca

Friday, 24 May 2013

SEGEMEN FOLLOW DAN MENANG

Assalamualaikum

Jom join segmen u alsss...^--^  hadiah pun menarik..tak salah kan mencuba something yang baru,,kot-kot menang..haaa...boleh tambah koleksi hadiah u alsss tu...dan yang paling penting boleh follow menFOllow bloger lain..haaa..menarik bukan? so tunggu apa lagi? cepat-cepat!! klik burner tu sekarang dan ikut seperti yang disarankan oleh tuan pengarah...^------^


SEGEMEN FOLLOW DAN MENANG

nak join?? jom klik burner comey nih.----->>budak cantik



cantik dan macho cik cinta adalah 533 ^---^

-XOXO-




terima kasih sudi baca

Segmen blogwalking sambil "like"

Assalamualaikum

Lama rasanya tak join segmen, so bila keboringan melanda apa kata kita same-same join segmen nih..simple saje..

JOM join!  SEGMEN BLOGWALKING SAMBIL "LIKE"


nak join? klik sini....> sweet

_X0X0_



terima kasih sudi baca

Saturday, 20 April 2013

SEGMEN TEMPLATE PALING CANTIK, KEMAS DAN RINGAN

Assalamualaikum cinta..

Haippp...! selamat malam everyone...malam ni terasa nak join segmen by Mohd Zuhri.. blog cik cinta tak delah cun melecun macam korang semua.. kemas tu lagi la tak..hehe.maybe ringan tu ade la kot..hahah .bila keboringan yang melanda cik cinta join segmen ni...menang ke tak lain kira..hehe..sape-sape nak join klik burner kat bawah ni ye:)


join: klik sini----------->MOHD ZUHRI




terima kasih sudi baca

Wednesday, 17 April 2013

Segmen top up 24 jam by Emas putih

Assalamualaikum..

Salam cinta semua.. malam ni terdetik lagi di hati untuk join segmen top up 24jam by emas putih
syarat semudah ABC korang... mana tahu ada rezeki...jom ramai-ramai kita join..

Hadiah:  RM5 X 10 TOP UP..

-X0X0-



terima kasih sudi baca

terkejut ..!

Assalamualaikum cinta..

Dengan mata berpinar-pinar cik cinta menggerakkan tangan untuk log in blog, then tetiba mata tertumpu dekat chat blox yang mengatakan cik cinta menang segmen..alaa......jadi bloglist jer pun tidak ada apa-apa yang menarik pun..hehe..tapi kita sebagai manusia yang lemah perlu bersyukur la..tak kisah penghargaan itu besar atau kecil..haha.. im very heppy.:)

Thankz ika sebab memilih blog cik cinta ni walaupun ia tidak lah seberapa cun seperti blog anda-anda anda semua...hehe namun harus diingat bukan mudah nak tersenarai di bloglist blog orang lain..


-XOXO-






terima kasih sudi baca

Monday, 1 April 2013

Segmen : Riview Blog by Mohd Zuhri

Assalamualaikum ^--------^

Dengan adanya kekutan diri yang hakiki, maka cik cinta join  SEGMEN REVIEW BLOG  BY MOHD ZUHRI .


Hadiahnya gempak beb! jom la join...

Tempat pertama

1. topup rm 30
2. topup rm 20
3.topup rm 10



terima kasih sudi baca

Sunday, 31 March 2013

SEGMEN BLOGGER MUSLIMAH

Assalamualaikum ^--^

Selamat malam, malam ni cik cinta rasa nak join satu lagi segmen by abg apit...:). jom korang kita beramai-ramai join segmen ni.. :)

SEGMEN BLOGGER MUSLIMAH


COLOUR : PINK ^----^
NICKNAME: CIK CINTA

TAG :CIK NAD
           KAK PAH



terima kasih sudi baca

Segman Ramaikan Follower Blog 2013

Assalamualaikum, 

Disebabkan kekeringan idea untuk menulis entri, kali ni dan sudah beberapa kali, cik cinta telah melabuhkan diri dengan join segmen. Hurmm....actually, bess jugak join segmen ni, boleh tambah followers dan juga boleh mengeratkan lagi hubungan walaupun hanya berchit-chat di alam maya sahaja..:)




Korang! jom ramai-ramai kita memeriahkan lagi SEGMAN RAMAIKAN FOLLOWER BLOG 2013 BY blog awesome nih ^-----^

klik burnber untuk join...




terima kasih sudi baca

Saturday, 30 March 2013

Segmen :"Pencarian Bloglist Blog Bila Jari Mula Menaip"

Assalamualaikum :)


                                          "Pencarian Bloglist Blog Bila Jari Mula Menaip"




     Syaratnya 
  1. Follow Blog adik manis ni
  2. Buat satu entri bertajuk "Pencarian Bloglist Blog Bila Jari Mula Menaip"
  3. Tampalkan banner yang di atas dan linkkan ke entri ini.
  4. Klik like sini yer awk-awak*jika anda rasa gambar itu comel*
  5. Tinggalkan link entri anda di komen box entri tersebut.
  6.  done!



terima kasih sudi baca

Segmen :300 Bloggers

Assalamualaikum..

Harap msih sempat nak join segmen ni... sape-sape yang nak join, klik burner... semudah A,B,C right?


1. Buat satu entri bertajuk "Segmen: 300 bloggers", letak gambar atas dan backlink ke entri ni.

2. Publish dan hantar link korang. small matter!



Tarikh tamat @ 3 April 2013 | Tepat pada masa 11:59 malam :)




terima kasih sudi baca

Segmen: Tambah Followers by Nurul

Assalamualaikum:)



      Segmen : Tambah Followers by Nurul




just klik burner jika berminat.
thankz..

     




terima kasih sudi baca

Wednesday, 27 March 2013

Segmen lagu favorite aku

ASSalamualaikum....^-------^

SEGMEN LAGU FAVORITE AKU



saya suka dengar lagu  MUARA HATI-- Hafiz & Dato Siti NurHaliza

                  http://zackadms.blogspot.com/
                     http://cikyanxyanx.blogspot.com/


terima kasih sudi baca

Wednesday, 16 January 2013

JOm tingkat followers sampai lebam

Jom tingkatkan follower sampai lebam!

Assalamualaikum w.b.t
 haipp...! ^---------^ 
 cik cinta buat pertama kalinya join program ni untuk upkan followes
Come !!!join event ni sekali...jom2!!!
gempak gile beb! 
klik -----> sini untuk join


followers sekarang 202 cantik & macho

sikit  je pun..
tarikh tutup event ni belum di tentukan lagi... 
# sila-sila sila sila#


terima kasih sudi baca

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...