::::✿chinta_shafiqah✿::::

Showing posts with label melancong. Show all posts
Showing posts with label melancong. Show all posts

Tuesday, 16 April 2013

Bukit Kluang, Besut Terengganu

Assalamualaikum... hai semua..

Jom jalan-jalan ke BUKIT KLUANG, BESUT TERENGGANU..:)

cantik kan?










_x0x0-


terima kasih sudi baca

Tuesday, 26 March 2013

Cameron Highlands part2

Assalamualaikum^-----------^

haip...selamat hari selasa kepada u alsss....korang sihat? Assignmant banyak tak? huhu....kepada sesiapa yang still banyak tugasan tu, cik cinta harap korang buatlah awal-awal. Jangan-jangan- jangan  malas. Mak bapak kita habiskan duit untuk kita belajar kan? so kita kene buktikan pada mereka yang kita boleh berjaya. Tak kisah korang ambik jurusan apa pun yang penting belajar bersungguh-sungguh..hehe....

Actually, today is fun! ^-----------^ (tak ada kaitan lansung)
 cik cinta baru sahaja menyiapkan tugasan, setelah bercengkam mata menyiapkan tugasan now, masa untuk bloging. Suke suke suke..! korang pulak macam mana? sudah siap atau adakah???

Apa-apa pun jom bersama-sama cik cinta menyelongkar keindahan yang terdapat di CAMERON HIGHLANDS..hehe...Actually, ni part 11, sebelum ni cik cinta dah berceloteh dah dalam entri ni----->melancong:) tapi di sebabkam terlalu mencintai akan keindahan dan ketenangan dan keterujaan ciptaan tuhan ni, cik cinta gagahi juga untuk berkongsi lagi dengan korang tempat yang menarik di CAMERON HIGHLANDS ni.. hehe


ni dekat stawberry farm. yang bess disini adalah boleh petik sendiri taw.
paling best lagi, sambil peti sambil makan,,fuhhhh nikmat...makan buah yang segar-segar..
so korang bile lagi?? moh la kito..:)




kak tus farm..korang boleh tengok berbagai bentuk kaktus ni, ada yang besar gedabak...memang kene bawak lori la lau nak beli.. ada yang sweet macam picture kat atas ni...murah jer...

nampak tak korang?? terlebih excited sangat cik cinta:)


nampak tak yang kat belakang tu???? tu besar kan? tapi ada lagi lebih besar dari tu...hahaha besssss sangat!


ladang tea...kat sini korang boleh beli tea banyak-banyak...luas pemandangan dok sini...seperti model yang kat atas tu ^--------------^

indahnya alam ciptaan tuhan ni... kerdil cik cinta sebagai hamba di muka bumi ni 


mardi..kebun bunga-bunga yang segar. sesegar embun nan pagi gitu...




korang-korang..jangan lepaskan peluang untuk merasa COKLAT STROWBERRY ni...
dato Siti pun suka... chillll hehe


Cik cinta rasa, sampai sini dulu lah k, kalau mau cerita, banyak sangat sampai tak termampu nak berkongsi detik-detik terindah ni...so, korang pergi lah, rasai sendiri pengalaman seperti mana cik cinta sudah lalui...memang terbaik! i like...hhehe...

_X0X0,,Dadaaaa_










terima kasih sudi baca

Tuesday, 12 March 2013

kuala perlis yeah

Assalamualaikum..
haippp! selamat malam u alsss....cik chinta rasa sudah lama tidak mengupdate entri-entri yang bess..hehe..macam la ade orang yang like entry ko tu kak bedah oii.....hihihi... yelahh sejak akhir-akhir ini rasa macam malas je nak berupdate, jika tak de event..normal la kan semakin lama manusia semakin berubah begitu jugak dengan manusia yang tengah menaip ni...:)

by the way, semalam we allsss pergi ke kuala perlis...niat hati ingin sesekali menjamah makanan laut atau lebih famous lagi stiim boat..entah betol entah tak ejaan tu, cik chinta pakai bedal je tu..hehe...besss sangat, hilangkan ketensionan sebelum menghadapi final bulan 6 nanti.haha..so prepare awal-awal..dan xlupa jugak untuk menghabiskan duit PTPTN ni..hoohhoho... hok alohhh!

Korang mesti dah merasainya kan?? makan bersama family ke, bff ke, bf ke, semua ker3 la katakan..cik chinta agak kureng cikit bab-bab gini, tapi sekali sekala kan, nak la jugak cuba..^---^

jom kita flash back our snapshoot oleh model-model yang tidak berbayar sama sekali ^------------^
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-


actually, pict makan-makan tak de lah sangat..muka  kami je lebih..heheh


like putrajaya:)
with muslimah nur jannah..^---^



tengok tu...control cun la tu..^----^

free style.. with cik  yana akilah


baru prasang...kecik nye tubuh hakuu....xde can nak jadi pramugari..
hahahahhahahah..


tengok! betapa nafsunya...banyak giler..! last-last semua menyadai...



cik cinta memecahkan rekod malam tu..air 4 gelass..hahaa boleh lawan??
maybe cik chinta kenyang dengan air je malam tu..^---^

okey la korang....sehingga bertemu lagi di next entri..
dadassssss....
bye-byessss..

# motif sebenar nak p possing je, bukan nak makan#









terima kasih sudi baca

Sunday, 10 March 2013

cuti-cuti Malaysia:)

Assalamualaikum ^--------^

Hai semua....rasanya sudah lama cik cinta  tidak berceloteh kat ruangan ini, yelaa sibuk sangat...hehe....korang semua sihat? hope sihat la yer...?
haaa..... hari khamis lalu, cik cinta and the gen berpeluang untuk bercuti di cameron highlands...actually, sudah lama cik cinta tunggu saat-saat manis ini, bile kawan bagi tau ada trip ke cameron highlands..cik cinta cepat-cepat daftar...yela last cik cinta pergi pun time form 6 dulu..tapi masa tu student sekolah..lain dengan time sekarang..^---^

Walaupun mengambil masa selama 7 jam dari sintok ke sana, tapi ia tidak melemahkan semangat cik cinta..dengan keadaan bus yang baik tapi rasa nak termuntah..tapi cik cinta cuba jugak untuk bertahan..kihkihkih....

Apa-apa pun cuti-cuti malaysia kali ini membawa seribu satu kenangan manis buat cik cinta & kawan-kawan. best sehingga tak terkata apa-apa...paling best boleh merasai sendiri suasana pagi yang amat menyejukkan tulang cik cinta..:) sampai terketar-ketar gigi.. sejuk nye haii........^---^

jom tengok  picture model yang tidak berbayar....:)




control semua tu..hehe



dinda, kecik and cik cinta



kebun bunga


free stlye..heheh


kek tus farm


hasil dari petikan tangan sendiri...^---^ strowberry farm


ladang teh..:)



bunga-bunga cinta


tengah shok mencari buah yang merah-merah


okey sampai disini dulu.... tatatititutu












terima kasih sudi baca

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...