::::✿chinta_shafiqah✿::::

Saturday 15 June 2013

Universiti Utara Malaysia (◕^^◕)

Assalamualaikum 

salam cinta buat korang semua, today cik cinta ingin berkongsikan sedikit info dengan my UNIVERSITI..sudah semestinya UNIVERSITI UTARA MALAYSIA yang terletak nun jauh di sana. Walaupun dengan kepenatan berjam-jam driver BUS. Untuk pengetahuan korang UNIVERSITI UTARA MALAYSIA ni merupakan satu-satunya UNIVERSITI PENGURUSAN yang terkemuka di Malaysia.

salah satu tempat di UUM..banguan HEA

Dengan adanya persekitaran yang nyaman jauh ia membezakan dengan universiti-universiti yang lain. Seperti yang kita maklum, Universiti lain biasanya di bandaraya kan, tapi berbeza dengan UNIVERSITI UTARA MALAYSIA ni, terletaknya jauh di hutan sintok. Bagi yang mencintai keindahan alam, udara yang segar, jangan lepaskan peluang untuk apply okey. Pasti tak rugi.. Sebagai contoh jika musim exam, sudah semestinya kita memerlukan penglihatan yang tenang dan mendamaikan bukan? okey ini lah satu-satunya tempat sebab dikelilingi hutan. Kadang-kadang  boleh mendegar burung menyanyi pada waktu senja dan adakalanya boleh tengok "MONKEY-MONKEY "yang pakai "EYESHADOW" kat mata nya..hehe dan ada kalanya boleh tengok MONKEY yang bergaduh sesama sendiri.

Haaa..semua tu korang belum lihat kan??  Masa semester satu dulu, memang cik cinta akan mengalami ketakutan sebab takut "MONKEY-MONKEY" itu serang! tapi actually MONKEY yang berpelajaran tidak akan serang kita, cuma kadang-kadang MEREKA ni akan menunjukan gigi mereka yang puteh tu.. hehe.. yelaa..mau tak puteh,pantang tengok ubat gigi. {^◕‿◕^}


macam kebun bunga kan? huhuhu

Selain MONKEY yang berpelajaran, ada juga kelebihan kenapa UNIVERSITI UTARA MALAYSIA menjadi kebanggan cik cinta, salah satunya disini kitorang tidak akan ketinggalan untuk menikmatti musim buah-buahan, tak caya? WAJIB percaya.. musim buah rambutan,durian, langsat, dukun, nangka semua ada, siap ada kebun lagi dalam ni..tapi kebiasanyaan buahan tersebut selalunya akan dihabiskan oleh "MONKEY-MONKEY" tadi..mereka yang mengusai hutan ni kan..tapi memang best la kalau musim buah. 

Cik cinta harap kepada adik-adik yang akan menyambung pelajaran korang tu, pilihan ada di tangan anda, ikut kata hati mati. belajarlah selagi nyawa dikandung badan dan kejarlah cita-cita sebelum ianya terlambat..

WISH ME LUCK KORANG ---- kejap lagi nak p jawab exam..fuhhh dub-dab-dub dab!

_XOXO-

terima kasih sudi baca

6 comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...